Сторінка автора
Віталій Біжко
(Автор статей)
Досвід роботи
- Начальник відділу прийому замовлень станції технічного та післягарантійного обслуговування
ТОВ Едем-Авто, офіційний дилер автомобілів Hyundai, Київ - Директор автосервісного підприємства Toyota
ТОВ "Автосаміт Біла Церква", Біла Церква (Автобізнес) - Начальник відділу післяпродажного обслуговування автомобілів KIA
ТОВ "Фалькон Авто", Київ (Автобізнес) - Начальник відділу організації та контролю продажу сервісних послуг, служби гарантії та післяпродажного обслуговування автомобілів Opel, Chevrolet
ТОВ "УкрАвтоЗАЗ-Сервіс", Київ (Автобізнес) - Начальник департаменту торгівлі запасними частинами, автоматеріалами та аксесуарами
Філія "Автоцентр на Столичному", Київ (Автобізнес) - Диспетчер СТО
Офіційний Дилерський Центр німецький бренд Опель. - Майстер-приймальник служби сервісу СТО Mercedes-Benz
СП "Автомобільний Дім Україна-Mercedes-Benz, Київ (Автобізнес)
Освіта
Національний Транспортний Університет
Кваліфікація – інженер механік. Спеціальність - автомобілі та автомобільне господарство. Спеціалізація - станції технічного обслуговування., Київ
Вище, з 1983 по 1988 (4 роки 9 місяців)
Диплом на тему - Реконструкція, розширення виробничих площадок СТО "Автодім Україна Mercedes -Benz".
Додаткова освіта
- Гете-Інститут (Київ).Німецька мова (1999)
- Фінанси для не фінансистів (Київ). Побудова балансу, складання та перевірка фінансової звітності. основні (2007)
- Стандарти ISO 9001-9014 (Київ). Стандарти систем контролю за якістю. Кваліфікація менеджер (2006)
- Пряме приймання Опель, Абель та Бергер (Київ). Навчання з проведення прямого приймання автомобілів Опель від роду (2005)
- Certificate Hyundai Service Manager Program – курс для керівників сервісу. (2020)
- Yasno E-mobility - курс з електромобільності (2020)
- Certificate Hyundai Brand History Taining – курс навчання "філософія бренду" (2020)