СТО

Сторінка автора

Image
Віталій Біжко
(Автор статей)

Досвід роботи

  • Начальник відділу прийому замовлень станції технічного та післягарантійного обслуговування
    ТОВ Едем-Авто, офіційний дилер автомобілів Hyundai, Київ
  • Директор автосервісного підприємства Toyota
    ТОВ "Автосаміт Біла Церква", Біла Церква (Автобізнес)
  • Начальник відділу післяпродажного обслуговування автомобілів KIA
    ТОВ "Фалькон Авто", Київ (Автобізнес)
  • Начальник відділу організації та контролю продажу сервісних послуг, служби гарантії та післяпродажного обслуговування автомобілів Opel, Chevrolet
    ТОВ "УкрАвтоЗАЗ-Сервіс", Київ (Автобізнес)
  • Начальник департаменту торгівлі запасними частинами, автоматеріалами та аксесуарами
    Філія "Автоцентр на Столичному", Київ (Автобізнес)
  • Диспетчер СТО
    Офіційний Дилерський Центр німецький бренд Опель.
  • Майстер-приймальник служби сервісу СТО Mercedes-Benz
    СП "Автомобільний Дім Україна-Mercedes-Benz, Київ (Автобізнес)

Освіта

Національний Транспортний Університет
Кваліфікація – інженер механік. Спеціальність - автомобілі та автомобільне господарство. Спеціалізація - станції технічного обслуговування., Київ
Вище, з 1983 по 1988 (4 роки 9 місяців)

Диплом на тему - Реконструкція, розширення виробничих площадок СТО "Автодім Україна Mercedes -Benz".

Додаткова освіта

  • Гете-Інститут (Київ).Німецька мова (1999)
  • Фінанси для не фінансистів (Київ). Побудова балансу, складання та перевірка фінансової звітності. основні (2007)
  • Стандарти ISO 9001-9014 (Київ). Стандарти систем контролю за якістю. Кваліфікація менеджер (2006)
  • Пряме приймання Опель, Абель та Бергер (Київ). Навчання з проведення прямого приймання автомобілів Опель від роду (2005)
  • Certificate Hyundai Service Manager Program – курс для керівників сервісу. (2020)
  • Yasno E-mobility - курс з електромобільності (2020)
  • Certificate Hyundai Brand History Taining – курс навчання "філософія бренду" (2020)