СТО

БЛОГ

Рідина ГУР - кілька фактів, які потребують уточнення і розуміння Днепр

Рідина ГУР - кілька фактів, які потребують уточнення і розуміння

1) Термін "рідина" вводить в оману - насправді це масло, яке, окрім основного функціоналу в системі ГУР з передачі тиску, використовується для змащення деталей системи.

2) Основні відмінності оливи для системи гідропідсилювача не в кольорі, а в складі, типі бази, в'язкості та використовуваних присадках.

3) Не факт, що масло певного кольору можна змішувати з іншим маслом такого ж кольору

4. Масло для системи ГУР підлягає регулярній заміні з періодичним промиванням системи.

5. При появі металевої суспензії в робочій рідині, при зміні кольору або її помутнінні потрібно провести заміну масла ГУР і розуміти, що це наслідок зносу агрегату.

6. Якщо не видалити промиванням продукти зносу, металеві частинки з системи ГУР під час заміни якогось компонента - можливий швидкий вихід з ладу заміненого вузла.

7. При невиконанні рекомендацій доведеться замінити вузол системи ГУР, який вийшов з ладу, і все таки почати їх дотримуватися.

Терміни заміни залежать від інтенсивності експлуатації транспортного засобу. За середньорічного пробігу 10-20 тисяч км, достатньо міняти масло раз на два-три роки.

 

СТО ЕКСПРЕС ЦЕНТР

+38 097 377 9945
+38 050 599 3828

Можливо Вас зацікавить: