Рідина ГУР - кілька фактів, які потребують уточнення і розуміння
1) Термін "рідина" вводить в оману - насправді це масло, яке, окрім основного функціоналу в системі ГУР з передачі тиску, використовується для змащення деталей системи.
2) Основні відмінності оливи для системи гідропідсилювача не в кольорі, а в складі, типі бази, в'язкості та використовуваних присадках.
3) Не факт, що масло певного кольору можна змішувати з іншим маслом такого ж кольору
4. Масло для системи ГУР підлягає регулярній заміні з періодичним промиванням системи.
5. При появі металевої суспензії в робочій рідині, при зміні кольору або її помутнінні потрібно провести заміну масла ГУР і розуміти, що це наслідок зносу агрегату.
6. Якщо не видалити промиванням продукти зносу, металеві частинки з системи ГУР під час заміни якогось компонента - можливий швидкий вихід з ладу заміненого вузла.
7. При невиконанні рекомендацій доведеться замінити вузол системи ГУР, який вийшов з ладу, і все таки почати їх дотримуватися.
Терміни заміни залежать від інтенсивності експлуатації транспортного засобу. За середньорічного пробігу 10-20 тисяч км, достатньо міняти масло раз на два-три роки.